1.1. Poskytovatelem služeb je Ing. Renata Leflerová., adresa: Pcherská 221, 273 41 Brandýsek, IČO: 66778182, v Živnostenském rejstříku zapsána dne 5.4.2018 1.2. Klient je fyzická́nebo právnická́osoba, která́provedla objednávku služeb Poskytovatele.
1.3. Účastník je fyzická osoba, která je příjemcem služeb (předmětu koupě) od Poskytovatele.
1.4. Ve smyslu těchto všeobecných obchodních podmínek se předmětem koupě rozumí poskytování konzultace, mediace, kurzy, workshopy (dále shrnuto pod pojem služby). 1.5. Ustanovení všeobecných obchodních podmínek, dále jen VOP jsou vyhotovena v českém jazyce v českém jazyce.
1.6. NOZ je v těchto všeobecných obchodních podmínkách zkratka používaná pro označení zákona č.89/2012 Sb., občanského zákoníku.
1.7. Poskytovatel může znění VOP měnit či doplňovat.
2.1. Závaznou elektronickou objednávku služeb provede klient z webových stránek Poskytovatele nebo e-mailem na e-mail Poskytovatele uvedený na jeho webových stránkách nejpozději 2 pracovní dny před termínem poskytnutí služeb.
2.2. Objednávka je platná až po jejím potvrzení e-mailem ze strany Poskytovatele. 2.3. Odeslaná́objednávka je právně̌závazná́a Klientovi a Poskytovateli vznikají́vzájemná́ práva a povinnosti, tj. Poskytovatel se zavazuje poskytnout Klientovi předmět koupěa Klient se zavazuje uhradit kupní́cenu.
2.4. Klient odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami pro nakup na webové́stránce Poskytovatele a že s nimi souhlasí́. Tyto obchodní podmínky, které́ jsou zároveň̌ zveřejněné na webových stránkách Poskytovatele jsou nedílnou součástíkupní́ smlouvy, která́je uzavřena vyplněním a odesláním objednávky.
3.1. Klient se zavazuje uhradit cenu objednaných služeb na účet Poskytovatele před poskytnutím služeb nebo v hotovosti v den poskytnutí služeb.
3.2. Cenu služeb Klient uhradí na účet Poskytovatel dle pokynů, které obdrží od Poskytovatel e-mailem.
3.3. Klient se zavazuje uhradit cenu služeb i v případě, že závazně objednané služby nevyužije a neprovedl storno objednávky dle článku 5 těchto obchodních podmínek.
4.1. Daňový doklad bude Poskytovatelem vystaven ke dni připsání úhrady služeb na účet Poskytovatele a zaslán elektronicky na e-mail Klienta.
4.2. V případě úhrady služeb v hotovosti v den poskytnutí služeb bude daňový doklad vystaven na místě proti úhradě.
5.1. Stornovat potvrzenou objednávku služeb je možné pouze písemně e-mailem, ve kterém bude uvedeno datum poskytnutí objednaných služeb, název služeb, místo konání a jméno účastníka, jehož účast je stornována.
5.2. V případě stornování objednávky do 14 pracovních dnů před dnem poskytnutí služeb, bude uhrazená cena vrácena na účet Klienta v plné výši.
5.3. V případě stornování objednávky 13 – 7 pracovních dnů před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 20% ceny služeb.
5.4. V případě stornování objednávky 6 – 2 pracovní dny před dnem poskytnutí služeb, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 70% ceny služeb.
5.5. V případě stornování objednávky v poslední pracovní den před dnem poskytnutí služeb a později, případně pokud Klient službu bez omluvy nevyužije, bude uplatněn stornopoplatek ve výši 100% ceny služeb.
5.6. Klient je seznámen se skutečností, že služby jemu poskytované jsou určeny výhradně pro něj a nesmí poskytování služeb postoupit třetí osobě bez předchozího písemného souhlasu.
6.1. Veškerá písemná komunikace mezi Poskytovatelem a Klientem bude probíhat elektronicky na emailové adresy, které si tyto strany při uzavření smlouvy sdělí, přičemž smluvní strany uznávají autenticitu takto odesílaných zpráv. Zprávy odeslané na uvedené emailové adresy se považují za doručené dnem, kdy byly úspěšně odeslané na danou adresu.
6.2. Pro případ, že nebude možné doručovat elektronicky prostřednictvím emailových adres, pak si strany budou doručovat příslušné písemnosti prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb, a to na adresy uvedené v záhlaví příslušné smlouvy.
7.1. Vztahy mezi Poskytovatel a Klientem se řídí právními předpisy České republiky a případné spory bude rozhodovat příslušný soud. S případnou stížností se může Klient obrátit na orgán dohledu nebo státního dozoru.
7.2. Poskytovatel si vyhrazuje právo VOP jednostranně změnit a informovat o tomto včas a bez zbytečného odkladu, a to upozorněním na svých webových stránkách. 7.3. Klient objednáním služeb nebo zboží stvrzuje, že se seznámil s těmito VOP, a že s nimi bez jakýchkoli výhrad souhlasí.
7.4. Pro Poskytovatele i Klienta je závazné znění obchodních podmínek uvedené na webových stránkách prodávajícího v den, kdy Klient učiní objednávku. 7.5. Klient bere na vědomí, že veškeré studijní materiály, které mu budou poskytnuty v průběhu některého z kurzů jsou duševním vlastnictvím Poskytovatele a podléhají autorskoprávní ochraně.
7.6. V případě, že se kterékoli ustanovení těchto VOP stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost či vymahatelnost ostatních ustanovení. 7.7. Pokud se Poskytovatel s Klientem nedohodnou v případě sporu na přijatelném kompromisu, může se Klient obrátit na Českou obchodní inspekci (oddělení ADR) s návrhem na zahájení mimosoudního řešení sporu. Náležitosti návrhu, popis průběhu jednání a další informace týkající se mimosoudního řešení sporu nalezne Klient na internetových stránkách www.coi.cz.
e-mail: office@renataleflerova.cz
Telefon: +420 737 234 142
www.renataleflerova.cz
Tyto aktualizované všeobecné obchodní podmínky jsou platné a účinné od: 1.1.2025